dalam diamku mencintai sesurnak ^__^


ni snap:sesurank xdsedari ..dye snap..senyap2..pndaikn budak ni...
kami gelar budak riang..^_^




saya nk kongsi sesuatu,ramai yg brtanya,xborink ka hidup xda couple nie..dsini saya katakan ,mmg tramat borink..tapi apa boleh wat hatiku hnya utk seurank lelaki yg brnma (xpyhla kmu tauk hihihhi)saya kenal lelaki 2 tyme htr abg saya ke airport,,sjk dri 2 smpai la skrg,saya masi sukakan dye..tp saya pendam sya maklumla..tkt2 ada uda gfnya..kita xtaukkn zamn skrg nie mcm2 da ble jdi..so,kite kna berikan hati kita ini ke urank yg tetap,siapa la xtakut KECEWA lg..sakit 2 jo!!!!!payah  jgk kn...enthla sjk akhir2 ni rajin plk dye col tp mlm nie xda plk...urmmmm....sunyi la hp balik...tak pe..lumrah hidup SINGLE,so kan la tabah...kdng2 tringat gk dgn xbf2..mgkn akibat sunyikn..so mcm2 nk dingat...SABAR LA DUHAI HATI...bagus gk kite xbrtauk ttng perasaan kita nie..aman gk hidup...adoi...payah kn hidup mcm nie..trseksa krna trpksa pendam,,,apa ble wat da nasib badan JATUH CINTA dgn urank jauh...YA ALLAH...tunjukkn la siapa tulank rusuk kiriku nie...adou...mcm bunyi maw khwin plk uda saya nie tauk...kelakar gk kn baca luahan nie...CUZA...CUZA...KOE 2 MAHU KHWIN DA KA OR BELAJAR NIE..pyh gk kn kalau dkepla nie ada uda pikir mahu khwin..hahhahahahaha...alamak terlebih uda....plik2...knp la dgn cik cuza nie ah.Tahukah dirimu bahawa bahagia itu tidak akan datang menyinggah andai dirimu tidak membuka ruang untuknya? Mana mungkin untuk kebahagiaan memenuhi hatimu sedangkan ia sudah dipenuhi dgn kisah kesedihan sehinggakan tiada ruang untuk dia bertapak?. Tahukah dirimu bahawa andai dirimu terlalu fokus pada yang buruk, maka akan buruklah segala yang dilihat matamu. Namun andai dirimu fokus pada yang baik, maka akan baiklah segala yang dilihat pandanganmu. Begitulah juga tentang kisah kehidupan insan. Kehidupan sememangnya tidak menjanjikan yang indah-indah belaka. Akan tetapi, halakanlah pandanganmu pada segala yang indah, agar hatimu turut merasa indah dan bahagia!...moga2 kebahagian akan ada dalam hidupku..amin.....daa`..mls nk ckp pnjng nie..xda idea uda...daa....

Spread Your Love By Click Like Button Below

0 Doakan cik Cuza bahagia:

CLICK HERE TO COMMENT

Newer Older home