Gembiranya Hati...

assalamulaikum...hye...apa khbr semua..sowie la lma da x upted2 ni blogger...tauk la  busy ckit..bnyk mw d urus...hehehe...maklum la pda tggl 19.9...sya ada ada JPJ TEST..Alhmdulillh...LULUS gk sya dalam test 2....GEMBIRA DHATI...lgi plink gembira pda tggl21.9..sya mendftr pi UMS_KAL...seronok jiwa....moga2 ary 2 perpihak lg utk saya..amin....rindunya..lma da x lawat2 blog...bkn apa saya terlalu busy smpai xda msa nk upted2 nie,,,sejak d U nie ,bnyk bnda yg saya risaukn...pertama sekali mid-team xlama lagi n rindu sgt2 dgn keluarga...sedihhhh!!!!YA ALLAH permudahkan segala2nya,hnya kpdaMU hamba memohon...amin....amin..lagi 1,sejak nie,saya xterpikir da pasal cinta-cintun,bikin pening kepala da...dala kos ku nie berat sgtda,,so xperlu dtembah...xdinafikan saya memang minat sesurank,lma da saya minat katurank 2,tp saya xkn luahkn persaan itu..takut2 keciwa..biar la kalau jodoh 2,xkemana gk..hahahah...
Spread Your Love By Click Like Button Below

0 Doakan cik Cuza bahagia:

CLICK HERE TO COMMENT

Newer Older home