HARI YANG DIMPIKAN..(SO SAD)

Assalamulaikum....hari nie sedih sgt..apa yg saya impikan xmenjadi kenytan,mahu menangis,ssh gk tkt2 keluarga ikt sedih..dala mama papa sedih agr2 saya xdapt,kalau ditmbah lagi dgn KESEDIHANku nie...xpala...MENANGIS dlam HATI je agr keluarga xdpt lihat bertapa sedihnya saya saat nI...YA ALLAH,DUGAAN APA LAGI ENGKAU BERIKAN PADA HAMBAMU INI...hamba REDHA dgn KETENTUANMU...saya yakin SEBAIK2 RANCNGANKU,RANCANGANMU LAGI YG LBH BAIK...hamba mohon jgn tmbah lagi KESEDIHAN hambamu nie.
sedih sgt saya,xda je yg fhm dgn sya....menangis dlm hati lebih baik dripada mengeluarkan AIRMATA....


.dala ary rabu nie saya test JPJ lagi...lagi1...mcm2 kejadian kesedihan yg saya alami hari nie...xdapat apa yg dharapkn n ada lg sesurank ni tuduh2 saya pemainkan dye...siap POST2 LG..xpe...trpulang la dgn die maw mnilai saya apa2..Tp dia kna ingt didunia nie xda yg sempurna...masing2 punya KELEBIHAN N KELEMAHAN..mgkn silap saya coz saya terlalu bnyk KELEMAHAN sehinggakn dia tergamak menilai saya mcm 2...xpa..klo dgn die menghakimi saya boleh bwa dye BAHAGIA,xpa..sya halakn n ikhls semuannya....disini saya memohon maaf sekiranya die mrsakn saya permainkan dia..tp btl xtrlintas utk saya lakukan semua...

Akhirnya ,mengalirkan AIRMATA gk saya depan mama n makckku...xboleh dnafikan,saya sedih sgt lar xdapat apa yg saya impikan..YA ALLAH...berikn la saya 1kesempatan agr saya dpt BERIKN KEBAHAGIAN KEPADA KELUARGA SAYA..hambah memohon YA ALLAH..hamba xkuat menghadapi semua dugaanmu nie YA ALLAH...hamba tauk setiap kegagalan adalah mengajar kite erti KEJAYAAN...sekali gagal xselama2nya gagal..tp biar mcmna hati saya sedih sgt...TERLALU SEDIH...YA ALLAH...hambamu mohon ringankan la setiap dugaanmu nie YA ALLAH...
ok la..nk tenangkn pikiran  dulu..daa~~
Spread Your Love By Click Like Button Below

0 Doakan cik Cuza bahagia:

CLICK HERE TO COMMENT

Newer Older home