kisah aku wat blog nie...

assalamulaikum...nie blog yg k2...blog yg pertama 2,saya lupa passwrdnya...boleh2kn...maklum la bnyk bnda yg dpikir smpai blog pn xterurus da,,,sedihnya kn..bnyk bnda nk dkongsi...tp nnti la..skrg nk mncantikkn blogku yg k2 nie..payah tetp pyah la..adoi..plis2 la blog,jgn kci pening kplaku lg ar...^_^...ahahaha...alhmdulillh..akhirnya siap jgk blog ke2 sya nie dhias...sowie la xcantik sperti blog yg lain...kalau ada msa saya cantikkn lg...bayangkn..lama gk d edit nie blog..dari jam8.00 pm hnggalh jam11.lbh..payah...tp syukurla..xwat saya pening..heheehehheh...ada gk tempat saya luahkan perasaan..xpayah mnyusahkan urank lin utk mndgr masalh n apa2 aje yg brkaitan dgn saya...kdang2 best gk men blog ni,tp bagi urank rajin la...kalau mcm saya nie..sssh laa..maklum la PEMALAS katakan...heheeeh...dala..kite sambung cerita...nie cerita saya,xda urank yg tauk,dalam diam saya hanya pendam....nnti la saya cerita kalau ada masa....sukasukesuke....bloggggg......daaaa....
Spread Your Love By Click Like Button Below

0 Doakan cik Cuza bahagia:

CLICK HERE TO COMMENT

Newer home